Køreskolen

Grøn køreskole har en afdeling i Haarby og en i Korup

​Vi tilbyder et kørekort, der på sigt spare dig for mange penge, da du lærer at spare på brændstoffet og får gode vaner.

Grøn Køreskole er en køreskole midt i Haarby og i Odense forstaden Korup. der fokuserer på rigtig energi- og miljø rigtigt kørsel i både teoriundervisningen og i køretimerne. Nye bilister fra Grøn Køreskole vil give dig grønne kørevaner, som derfor være til gavn og glæde for miljøet og deres egen økonomi.

​Grøn Køreskole er en køreskole, der først og fremmest fokuserer på eleven, så man føler sig tryg i trafikken, så man består sine prøver første gang.

Lær hvordan man kører energi- og miljørigtigt i trafikken.​

Til de nye kunder der vil have kørekort hos os.

Vi vil stille vores arbejdskraft til fuld rådighed, det betyder vi vil:

køre for dig -der vil være mulighed for at køre i weekends og eftermiddage

køre med dig -i en positiv ånd og med god stemning

dele ud -af vores viden og erfaring

Du vil ende op med at kunne betjene bilen korrekt samt køre grønt og skånsom, vi vil i undervisningen vægte din opmærksomhed på kørsel i relevante forhold.

Under en kørelektion vil vi i pressede eller overraskende trafiksituationer kunne gribe ind - det er dog sjældent nødvendigt, for med god undervisning i teorilokalet og i skolevognen vil du altid være et "hjul foran".

Læs evt. vores gode anmeldelse her på siden eller de mange andre steder på nettet.

Om mig selv kan jeg fortælle

at jeg blev færdiguddannet kørelærer i juli år 2009, derefter startede jeg Grøn Køreskole. i 2019 har jeg videreuddanne mig som kørelærer til lastbil og bus og er fastansat hos AMU-fyn som faglærer og storvogn-kørelærer, og Grøn Køreskole er derfor min bibeskæftigelse.

Derfor vil du kun se mig i Teorilokalet.

Jeg tager mit ansvar for at uddanne dygtige bilister alvorligt, og jeg vil også ruste dig bedst muligt til trafikken. Kvalitet for Grøn Køreskole er ikke bare tomme ord. Kvalitet for mig er at give god undervisning - den skal være sjov og varierende, fyldt med masser af tips og råd, og det skal give dig noget med hjem. Målsætningen er, at du består dine prøver første gang.

Selv om de fleste køreskoler er gået over til økonomiske biler, lærer de forsat ikke deres elever at køre energi- og miljørigtigt, da det krævende viden og færdighed, og slet ikke de 12 grønne råd, så man spare op til 25% på brændstoffet. Så tag dit kørekort hos Grøn Køreskole. Så er vi sammen er med til at udvikle et rigtigere grønt samfund-og samtidig spare på energiregningen. Derfor har jeg indgået samarbejde med en dygtig kørelærer som lære dig at køre bil.​

Jeg er kendt for at kunne snakke med alle mennesker. Humor - det elsker vi.

Vi mennesker er heldigvis forskellige og vores forskellighed er det, der netop er udfordrende for mig som kørelærer.

Men en ting er sikkert - Grøn Køreskole lader aldrig sine elever i stikken, og hjælper altid med deres udfordringer på en god, lærerig og afslappet måde.

Vælger du Grøn Køreskole vil jeg sørge for, at du får kvalitet i undervisning og dit kørekort. Et kørekort, der kan gøre dig tryg i trafikken og spare dig for penge.

Vælg Grøn Køreskole, så vi sammen kan gøre en forskel.

Se de 12 grønne råd til at nedsætte Co2- udslippet, og lær at kører bil energirigtigt.

Hr. Kørelærer

Leander Kokspang​

Teorilokalet  Haarby siden 2014

For at gøre det nemt for dig, ligger teorilokalet centralt placeret i Haarby:

Grøn Køreskole Haarby Algade 1 tv, 5683 Haarby​

Se min gennemgang af kørekort undervisning her

I teorilokalet afholdes alm. teoriundervisning. Der holdes også møder og udlån af materialle til:

Du er også velkommen til at komme forbi teorilokalet med diverse spørgsmål om kørekort/holdstart.

Teorilokalet  Korup siden 2022

Grøn Køreskole Odense i Korup, Mosevej 1 5210 Odense NV