Eleverne anbefaler

Cecilie Rendbæk

​Super fantastiske mennesker der underviser! Jeg er fuld ud tilfreds med mit forløb inde ved grøn køreskole! ​Det er både seriøst og sjov ! Er super glad for jeg valgte jer! Og vil opfordre jer ander der skal til at starte, ikke tøv, vælg Grøn Køreskole helt klar pengene og tiden værd!

Fra www.facebook.dk​​

Christoffer Skov

Jeg kan 100% anbefale grøn køreskole.

God og forståelig undervisning i et meget behagligt miljø, hvor der bliver lagt stærkt fokus på hver enkelt elev.

Hvis jeg skulle sige et ord om køreskolen så vil jeg sige at den er "personlig"

Man kan mærke at Leander virkelig går op i at undervise og at han virkelig lægger alle 110% i sin køreskole.

Hvis man gerne vil have behagelig undervisning og være i trykke hænder, så skal man helt klart vælge Grøn Køreskole

Fra www.google.dk

Mette Vixø Sørensen

​Det kan ik blive bedre.

Vil klart opfordre andre til a tage kørekort ved Leander.

Man fortryder det ikke! :-)

​Fra www.facebook.dk

Robin Sander

Små hyggelige hold med ikke for mange elever, som gør at Leander er god til at tage sig af enhver's individuelle behov! Afslappet, men kompetent teori og køreundervisning. Bestod på under 3 måneder uden problemer. Kan varmt anbefales!!!!!

Fra www.google.dk

Sacha

Jeg anbefaler klart Grøn Køreskole.

Behagelig stemning, god underviser, forståelig. Jeg har kun haft positive timer hos grøn køreskole.

​Leander yder det allerbedste til sine elever.

Fra www.dumpeprocent.dk

Victoria

5 fuldt fortjente stjerner herfra! Hos Grøn køreskole, får du en levende og god undervisning med masser af humor og tid til spas samtidig med at du lærer alt om teori og praksis.

Fra www.dumpeprocent.dk

​​​Jan Erikssøn

​Jeg kan klart anbefale andre at vælge Grøn Køreskole, der får du en god og kompetent undervisning!

Det er både sjovt og seriøst på samme tid, og så lærer du også at køre på en miljømæssig forsvarlig måde.

5 stjerner herfra. :-)

Fra www.facebook.dk​

Vi er vurderet 5/5 stjerner ud af 5 anmeldelser på Facebook

Du er velkommen til at anmelde Grøn Køreskole på Google Maps via dette link: