Info/pris og holdstart.

Korup Kørekort pris

Hvad er kørekort lovpakken og hvad koster det?

Lovpakke

Pris 14.700 vi har Konkurrence/samle rabat på -1100 kr.

​Dit kørekort vil samlet koste 16.470 kr. ink. prøvegebyr og leje af skolevogn. Køreskolen har lavet prisen med "all ind" for at give et mere rigtigt billede af hvad et kørekort koster alt i alt hos os. Hurtigt og nemt

Det tager ca. 3 måneder at tage et kørekort hos Grøn Køreskole fra start til slut og lovpakken på de 53 lektioner er et absolut minimum for undervisning. læs evt. mere om selve kørekort forløbet her

Køreskolen starter her kun 4 hold om året. med først til mølle princippet.

Ved din interesse sendes et 100% planlagt forløb med alle datoer og To Do liste mm. Tag blot kontakt.

Kørekort info og priser på kørekort i Odense Nv

Et kørekort hos Grøn Køreskole vil spare dig for rigtig mange penge i fremtiden, og det er samtidig med du hjælper miljøet. Via Køreskolen mange ekstra tiltag øges kvaliteten af undervisningen og forbedre dermed dine muligheder for din beståelse af både teoriprøven og køreprøven.

Så der er Ingen hemmelige priser og ingen overraskelser.

Via e-boks til køreprøvebooking betales et prøvegebyr på 1170 kr.

til køreskolen betales:​

Lovpakke

1. rate = 5200 kr. Betales senest: Teorigang nr. 2 ​

2. rate:  5100 kr. næste kommende måned.

​3. rate: 4400 kr. + Leje af skolevogn 600 kr. = 5000 kr. 2 måned efter holdstart eller inden køreprøve​n

​​

Der sendes faktura med vores betalings oplysninger, og vi forventer du betaler raterne til tiden.

Køreskolen har kun små holdopstart, så tilmeld dig allerede nu, for at sikre en ledig plads.

Skriv/SMS til køreskolen: 20103825 eller Leanderk@live.dk

1. Oplys hvilket kørekort holdopstart dato og hvilket område du ønsker vil begynde på ?

2.  Dit fulde navn og E-mail ?

3. Grøn Køreskole svare dig og giver mere information.

Grøn Køreskole med Kørekort holdopstart i Korup

Vi er klar:  Søndag

28. april 2024 kl.19.00

Eller næste kørekortholdstart i Korup: Søndag 11 august 2024 kl.19.00

NYHED !  år 2024

Hos Grøn Køreskole får du ud over lovpakken ekstra fordele uden at betale mere:

​★★★★★

Skolevognen som der køre i til kørelektioner har manuelgear dvs. et kommende kørekort der glæder til alle biler.

For tilmelding, spørgsmål mm. ring op, send SMS eller mail til 20 10 38 25  / Leanderk@live.dk

Du kan læse mere om køreskolen: Tryk her